středa 16. září 2009

MIMOČÍTANKOVÁ ČETBA

Otevírám tu debatu tu :-)

Tákže, vážení a milí přátelé knihy a jiného drobného hazardu. Společnou mimočítankovou četbu je třeba si pro letošní rok zvoliti, a to formou demokratickou :-).
Nabízené tituly tedy jsou:
Vojtěch Steklač - Velké Boříkovy lapálie (cena internet cca 200Kč)
Antoin de Saint-Exupéry - Malý princ (cena internet cca 90Kč, PDF formát mám)
John Ronald Reuel Tolkien - Hobit aneb cesta tam a zase zpět (cena internet cca 160Kč, PDF formát mám)
Goscinny Sempé - Mikulášovy patálie (cena internet cca 90Kč)

Nyní záleží již na vás, pro jakou variantu se zde rozhodnete. Budu se těšit na vaše názory a připomínky, které se, jak doufám, promění v živou diskuzi v komentářích pod tímto příspěvkem. Koncem září tedy bude vyřčen spravedlivý ortel a příslušná kniha pak zakoupena a posléze v hodinách čtení s dětmi ve třídě páté bé přečtena.
Knihám zdar a sláva, vaše pančelka

14 komentářů:

  1. Já bych byla pro Velké Boříkovy lapálie a nebo Malý princ. Tyto knihy si asi koupíme domů. Určitě to pak využije i mladší dcera. A myslím, že je lepší mít knížku než vytištěné papíry. Knížka je knížka. Ale záleží na každém. Která se vybere, tak tu koupíme nyní a jinou jako dárek k Vánocům. Gaubová

    OdpovědětVymazat
  2. Svůj hlas dávám Boříkovi.A Hobita bych nechala až budou trošku starší.zdraví Šebestová

    OdpovědětVymazat
  3. Ja hlasuju pro Hobita.Nemeckova

    OdpovědětVymazat
  4. Je těžké se rozhodnout. Na první místo bych asi dala Malého prince a pak čekat, jak se s tím děti poperou, ale bylo by dobré to trochu rozebrat ve škole. Pak možná Hobita, je dost dobrodružný, ale dnešní doba vlastně taky. A Bořík je taky fajn, ale děti si ho mohou přečíst i sami mimo školu. Malého prince a Hobita máme doma. Havlíková

    OdpovědětVymazat
  5. já hlasuju pro Boříka nebo Mikuláše Kučerová

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem pro Boříkovy lapálie - myslím si, že by to děti bavilo více, než Malý princ. Krakowková

    OdpovědětVymazat
  7. Huuu, to se nám to tu pěkně rozdebatovalo, konec září se blíží, tož pište, pište, pište. Souhlasím s názorem, že kniha je kniha, ale ne všichni mají příznivé finanční podmínky (vietor v peňaženke stále mám), takže vyberem knihu a pak si ji buď koupíte nebo nakopírujete :-)). Hezký den všem, pančelka

    P.S.:už budu mít celého Boíka přečteného a bolí mě bránice, velice

    OdpovědětVymazat
  8. Také se přikláním k Boříkovi. Myslím, že Malého prince by bylo dobré asi rozebrat a dětem vysvětlit. Reinholdová

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasuji pro Boříka.Vtipné a čtivé. Mertová

    OdpovědětVymazat
  10. Hlasujeme pro Boříka :o) Fričovi

    OdpovědětVymazat
  11. Taky Bořík...
    Pohanka (Dan Vaněk)

    OdpovědětVymazat
  12. Hobita a Malého prince máme přečteného.Tak bych volila patálie,je celkem jedno jestli Mikulášovy či Boříkovy.Gurská

    OdpovědětVymazat
  13. Ja jsem taky pro Borika:)

    OdpovědětVymazat